La Parra Tabernak desfibriladore bat eman dio dohaintzan Elorrio Rugby Taldeari

17 de abril de 2015 - 00:25

La Parra Tabernak desfibriladore bat eman dio dohaintzan Elorrio Rugby Taldeari.

Elorrio Rugby Taldearen babesleak desfibriladore bat eman dio klubari bere instalazioetan erabili ahal izateko.

Suspertze ekipoa automatikoa da eta  bai umeak bai helduak bizkortzeko balio du.

Talde guztietako entrenatzaileek zein monitoreek desfibriladorea erabiltzeko formakuntza jaso dute.

Ekipamendu berri honi esker jokalarienganako eta, baita, ikusleenganako asistentzia asko hobetuko da larrialdi baten aurrean.

Mila esker La Parra Tabernari ematen digun laguntza guztiagatik.

################################################################################################################################################

La Parra Taberna dona un desfibrilador al Elorrio Rugby Taldea

El patrocinador del Elorrio Rugby Taldea ha donado un desfibrilador al club para que este en las instalaciones del campo de rugby.

El equipo de reanimación es automático y es válido para la reanimación tanto de niños como de mayores.

Los entrenadores y monitores de todos los equipos han recibido formación en el manejo del desfibrilador.

Con este nuevo equipamiento se mejora la asistencia de los jugadores y aficionados ante una emergencia.

Eskerrik asko a La Parra Taberna por el apoyo que nos presta