Sei nazioetara bidaia (13/02/2015, Edinburgo, Eskozia)

19 de febrero de 2015 - 14:40

Ostiral eguerdia. Lanetik irten eta berehala, 14:15etan, hirurok prest ginen Loiura abiatzeko. Bi orduren bueltan, Manchesterren ginen eta hiru ordu eta erdiko tren bidaiaren ondoren, azkenik, Edinburgora heldu ginen. Taxian hostalera heldu, eta bertan maletak utzi ondoren, gertuen zegoen Pub-era abiatu ginen “pinta” pare batekin hurrengo eguna planifikatzeko.

Goiz eta gogotsu hasi genuen larunbata. Eskozia eta Galesen arteko partidua Igandean zenez, egun osoa genuen hiriaz gozatzeko. Lehenik eta behin, indarrak hartzeko asmoz, bakoitzak  “english breakfast” oso bat hartu genuen. Gutariko batek hiria aldez aurretik ezagutzeak asko lagundu zigun batez ere mugitzeko  orduan. Lehenik eta behin gaztelura abiatu ginen, Edinburgoko hirian ikurra dena. Gaztelutik behera joan eta “Royal Mile” delako kale luze eta adokinatuaz gozatu genuen, dendaz eta gaitero eskoziarrez betea dagoena. Hortik, Princess street kale komertzialera jaitsi ginen eta bertatik gaztelua ikusten zen, muino gainean. Edinburgo hiri oso polita da eta asko gozatu genuen, eguraldiak ere lagundu zuen eta.

Egun guztia ibiltzen eman ondoren, hostalera bueltatu, dutxa bat hartu eta Edinburgoko gaua ezagutzera atera ginen. Alde zaharreko pub-etara abiatu ginen eta gehien harritu ziguna Galesetik etorritako jendetza izan zen. “Pinta” batzuen ondoren, taxia hartu eta lotara Joan ginen, hurrengo eguna heltzeko gogoz.

Heldu zen eguna. Igandea goiz hasi genuen eta gosaldu ondoren, Murrayfield-erako autobusa hartu genuen. Partidua hasteko 3 ordu inguru falta ziren arren, jadanik jendetza zegoen zelaiaren inguruan eta pubetan. Ateak ireki bezain pronto, ez genuen  zelaira sartzeko aukera galdu eta gure eserlekuak non zeuden ikustean, ezin genuen sinetsi zein leku aparta genuen partidaz gozatzeko. Izan ere, Galeseko entrenatzailea gugandik bi metrora eseriko zen!

Azkenik heldu zen partidari hasiera emateko ordua, eta Murrayfield ikaragarria bazen hutsik zegoenean, imajinatu bertan 68.000 lagun batzen direnean. Partidua hasi aurretik  egiten dituzten gauza guztiekin ohartzen zara txapelketaren handitasunaz (musika taldea zelai erdian jotzen, sua artifizialak, desfile militarrak…) eta ereserkiak entzuteko unea oso unkigarria da, zaleek ere pasioz abesten dutelako.Partidua oso parekatuta hasi zen eta naiz eta Galesek egin zituen lehen hiru puntuak zigor kolpe baten ondoren, Eskozia izan zen partidako lehen entsegua lortu zuena. Partida oso lehiatua ikusi genuen eta azken emaitza 23-26 izan zen Galestarren alde.

Ikarragarri gozatu ondoren, “souvenir” pare bat erosi eta azken “pinta” edan eta gero, etxera oinez abiatu ginen. Egun luzea eta emozioz betea izan zen eta gorputzak atseden eske zeuden.

Jon, Ali eta Gorka

#############################################################################################

Viernes al mediodía. Después de salir a todo correr del trabajo, estábamos preparados para dirigirnos a Loiu y coger el avión que nos llevaría a Manchester. Una vez en Manchester, a eso de las 18:00 de la tarde subimos al tren que nos llevaría a nuestro destino: Edimburgo. El viaje duro tres horas y media y estábamos agotados, por lo que después de dejar las maletas en el hostal, nos dirigimos al Pub as cercano a planificar el siguiente día con una “pinta”.

Empezamos el día temprano y con ganas. El partido entre Escocia y Gales era el domingo por lo que teníamos todo el sábado por delante. Primero, había que coger fuerzas y nos decidimos por un “english breakfast” completo (huevo frito, alubias, bacon, haggis, pan y salchichas). Una vez terminado el desayuno, nos dirigimos al castillo de Edimburgo, icono de la ciudad. El día había amanecido nublado por lo que no pudimos disfrutar completamente de las vistas que ofrece. Una vez visto el castillo, cruzamos todo el “royal mile”, la calle adoquinada que une el castillo con el palacio de Holyrood, repleta de tiendas de souvenirs y gaiteros escoceses. Después, bajamos a princess street, la calle más comercial de Edimburgo y desde donde tener una perspectiva imponente del castillo de Edimburgo.

Después de pasarnos todo el día pateando la ciudad, volvimos al hostal y después de darnos una buena ducha, salimos al centro para conocer la noche de Edimburgo. Nos sorprendió la cantidad de seguidores Galeses que había, ya que los pubs estaban repletos de ellos.

Al fin llego el gran día. Después de otro “english breakfast” nos dirigimos en autobús hacia Murrayfield. A pesar de que todavía quedaban unas 3 horas para el comienzo del partido, ya había mucha gente por las inmediaciones. Según abrieron el recinto, no perdimos la oportunidad de entrar al campo y nos llevamos una grata sorpresa al ver la ubicacion de nuestros asientos ya que la perspectiva no podía ser mejor y además el entrenador de Gales, iba a sentarse justo detrás.

Llego la hora del  partido y si Murrayfield ya intimida vacío, con 68.000 personas en el ya es algo increíble. En los prolegómenos del encuentro es cuando te das cuenta de la grandeza de este torneo (grupos de música en directo, fuegos artificiales, desfiles militares…) y el momento en el que se cantan los himnos es muy emotivo ya que los seguidores también los cantan con la misma, o más, pasión que los jugadores.

El partido fue muy igualado y a pesar de que Gales consiguió los primeros tres puntos tras un golpe de castigo, fue Escocia la primera en conseguir un ensayo. Tuvimos la suerte de ver un partido muy disputado y de muchos puntos que acabo decantándose en favor de los galeses por un ajustado 23-26.

Después de disfrutar del enorme partido y comprar unos souvenirs, tomamos la última pinta con una sonrisa de oreja a oreja en nuestras caras, ya que habíamos disfrutado como enanos de la experiencia.

Jon, Ali y Gorka